torsdag 3. april 2014

Lanzarote

Som ekte turistar har vi brukt dei siste dagane her på Lanzarote på sightsing:


Famara er ein liten fiskelandsby som no er så godt som overtatt av surfere. Den markedsfører seg som ett friområde frå turismen lenger sør, sjølv om det jo er flust av turistar her og. Berre at dei er yngre og surfer. Det var uansett svært fint her og plassen kan absolutt anbefalast.



Vi fekk oss nokre turer i vatnet



I Famara er det to veger med asfalt. Resten er berre sand

 Vi hadde leigebil tre dager og var innom Famara kvar dag :)




Eg har nokre slike på samvittigheten. Medan eg steina dei portogisiske krigsskipa eg fann på stranda, har Lars Martin påpeikt at dei er dyr dei og. Er takknemlig for innspel vedrørande dette dilemmaet i kommentarfeltet.


Vi har og sjekka ut kunsttilbodet på øya. Eg trudde først det var ein gravplass:
















 Om du ikkje ynskjer mareritt på natta, bør du unngå å sjekke ut kunsttilbodet på Lanzarote.


2 kommentarer:

  1. Denne konsten (dei 3 siste bildene) ser mistenkelig ut som Lars Martin, Ranghild og meg (Helge Morten) som har lagt. Noen må ha vært på Los Lobos og henta inspirasjon..! Hmm. Litt meir freaky einaste...

    SvarSlett
  2. Bildene fra Los Lobos kommer. O´glede!

    SvarSlett