torsdag 8. august 2013

Aleine i Irland


Då er 15 dager aleine i Irland over. Are kom i går, og Lars Martin og Thomas kjem i kveld. Det nærmer seg avreise til spania, og eg kjenner det skal bli godt å sette sjøbein att! :)

Har hatt ei fin tid her. Har holdt til i crosshaven, som er ein fin liten by utenfor cork. Har blitt ein del  tid i eige selskap, så det var svært kjekt å treffe på Astrid, Randi, Finn og Melis (eit søtt lite marsvin) fra den norske båten tirnanoir. Dei har holdt til i nabohavna. Også dei lokale i crosshaven er  hyggelige, så eg har ikkje kjeda meg. 

Kjøpte sykkel første dag eg var aleine. Svært fornøyd med denne, då den har gjort at eg har fått sett ein god del meir av området.Har brukt sykkelen kvar dag.


Litt bilder fra området rundt crosshaven:







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar